Thomas Elong

HILLERØD - FREMTIDENS KOMMUNE MED TRYGHED OG VELFÆRD
En visionær kommune skal tænke langsigtet. Vi skal sikre velfærd til borgerne - gamle som unge, nytilkomne som herboende, aktive som ledige – alle skal med. Det er rettidig omhu for fremtidige generationer.

DEN GODE SKOLEGANG

Vi skal skabe rammerne for en folkeskole med høj faglighed og motiverede lærere. Vi skal inkludere når det skaber værdi, og kun når det skaber værdi.

INVESTERINGER I INFRASTRUKTUR

Ingen bilkøer i bymidten og bedre omfartsveje, bedre kollektiv trafik og en tidssvarende it-infrastruktur til glæde for alle.

ØKONOMISK ANSVARLIGHED

Hillerød skal føre en ansvarlig økonomi, hvor fokus er på solid vækst og styr på omkostningerne. Til gavn for alle Hillerødanere.

ET ERHVERVSLIV I UDVIKLING

Gør sagsbehandlingen smidig for virksomhederne og skab arbejdspladser. Lad os integrere nytilkomne, og aktivere ressourcerne hos de arbejdsløse.

HILLERØD ER HELE HILLERØD

Hillerød har meget at være stolte af, og det må vi gerne vise omverdenen. Vi er ikke blot en bymidte eller et opland. Vi er en kommune, der har rigtig meget at byde på. Det kræver visionær ledelse. Politikernes og kommunens vigtigste opgave er at være åbne og tilgængelige for borgere og erhvervsliv fremfor blot at være en administrativ enhed.

HILLERØD SKAL VÆRE TRYG

Vi passer på Hillerød. Med Venstre ved roret sikres tryghed, som da vi oprettede ’bande-udvalget’. Dette arbejde skal fortsætte, der skal mere pres på banderne, og rockerborgen skal væk